AWAK SAYANG SAYA YANG KE

Wednesday, February 16, 2011

25 THINGS ABOUT ME..

aritu ade orang tagged aku mende alah ni..
so aku tengok cam best je..nak try laa!



1. nama dalam surat branak SAHIDAH BINTI OMAR..tapi panggil SAYDAA je..aku selesa dengan name tersebut.

2. berasal dari negeri TERENGGANU dan di daerah DUNGUN..

3. study nursing di KOLEJ KEJURURAWATAN MUAR..final sem :)

4. obsess gile kot dengan KUCING..kucing kurap je aku kate xcomel.. -.-"


5. aku paling anti dengan TIKUS, LIPAS and KATAK!

6. kipas susah nak mampos LISA SURIHANI and MEGAN FOX..



7. suke makan semua jenis KUEY TIAW. sup,goreng hong kong.. i like tp tengah berdiet laa...


8. air? MILO sahaje..aku jenis setia

9. aku ni anak CIKGU.. maaflaa kalau skema skett..haha

 10.ade 2 orang abang, sorang kakak, sorang abang ipar dan 3 anak sedare..+
family aku special sebab ade step siblings yang rapat sangat :)

 11. ade beberape kawan baik sampai mati




sebenarnye ramai lagi..tapi xde pic..hoho
oh.sayang kamu semua!

 12. aku suka warne PINK dan HITAM

13. xsuke makanan yang SUP2..sebab bagi aku leceh!

14. banyak angan2 mat jenin yang belum tercapai..
sila bace kat tepi blog ini.. :)

15. im SHOPHOLIC yaww..tapi duit takde..hahaha



16. banyak gile koleksi bag..mak aku pon salu bising sebab asik beli bag je..

17. MUDAH MENANGIS..so jangan la ajak aku tengok citer hindustan..haha



18. boleh sawan kalau tengok AWAL ASHAARI dengan SHAMSUL YUSOF



19. suke mende2 yang comel lagi2 SOFT TOY..sebab aku kan comel..hahaha


20. aku ni BEKENG tau..tapi BAIK..kalau jupe say 'hye cantek'.. i wont bite. o.O
( ok.kidding )

21. aku boleh MELUKIS,MENJAHIT,MENARI,MENYANYI..MEMASAK?? perlu bantuan drpd my sis -.-"

22. xpuas hati tengok owner kereta2 idaman aku..NEO CPS, SWIFT dengan CIVIC..




aku nakkkk!

23. aku paling menyampah ngan manusia yang GEDIK.. xkire la pompuan ke laki ke pondan ke..

24. aku xsuke orang cakap aku GEMUK..kalau agak2 saje nak cari gaduh ngan aku boleh la try..

25. aku suke tengok WAYANG..nak blanje?? ON!


wahh..akhirnye siap..kene tag sape2 ke??
alahh..malass..aku tagged je sape2 yang bace ni..

siap.bye.much LOVE!









6 comments: